Check, check, dubbel check - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Simone Boer - WaarBenJij.nu Check, check, dubbel check - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Simone Boer - WaarBenJij.nu

Check, check, dubbel check

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

02 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Afscheidsmomentjes Bergambacht: check. Afscheidsborrel Amsterdam: check. Koffer nóg een keer nakijken: dubbel check.
Nog maar één nachtje slapen en dan gaat het avontuur beginnen. Ik blijf er van staan kijken hoe snel de tijd kan gaan. Vorig jaar had ik niet kunnen denken dat ik voor de Master Health & Society morgen op het vliegtuig zou stappen naar Zuid-Afrika.
Ik zie er enorm naar uit om mijn Master stage te gaan lopen bij Amangwe Village in KwaMbonambi (www.amangwe.org.za). Hoe langer ik ermee bezig ben, hoe nieuwsgieriger ik word naar de mensen en hun levens daar.
Ik ben benieuwd wat Zuid-Afrika met mij zal doen. De wereld in één land. Het land waar het hoogste percentage HIV/AIDS besmette mensen wonen. Het land met zo'n ingrijpende geschiedenis. En het land met prachtige natuur. Ik hoop nog veel meer te ontdekken en zelf te ervaren. Heel veel zin in.
Via deze blog hoop ik jullie een beetje op de hoogte te houden :).

Simone

  • 03 September 2014 - 13:14

    Martine:

    Heel veel plezier. Leuk zo'n blog. Gaan we zeker lezen. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 3308

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 December 2014

MSc stage Health & Society in KwaMbonambi

Landen bezocht: