MSc stage Health & Society in KwaMbonambi - Reisverslagen van Simone Boer - WaarBenJij.nu MSc stage Health & Society in KwaMbonambi - Reisverslagen van Simone Boer - WaarBenJij.nu

MSc stage Health & Society in KwaMbonambi

Van 3 september 2014 - 24 december 2014 verruil ik mijn leventje in Amsterdam, Bergambacht en Wageningen voor de wereld in één land: Zuid-Afrika!
Daar zal ik stage lopen en onderzoek doen voor de master Health & Society bij de organisatie Amangwe Village in KwaMbonambi.
Amangwe Village is een organisatie die zich op een holistische manier inzet om op het gebied van zorg, educatie en preventie volwassenen en kinderen bij te staan en te helpen die geïnfecteerd en/of aangedaan zijn met HIV/AIDS.
Via deze blog hoop ik iedereen die het leuk vindt het te volgen op de hoogte te houden van mijn tijd daar.


Recente Reisverslagen:

12 December 2014

Last, but not least.

03 November 2014

Glooiende heuvels en kraanwater

29 September 2014

"Welcome to Africa"

15 September 2014

Settlen in South Africa

05 September 2014

Arrived @ Amangwe!
Simone

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3304

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 24 December 2014

MSc stage Health & Society in KwaMbonambi

Landen bezocht: